Vážení Hradišťáci, vážení sousedé, milí přespolní,
vzhledem k narůstajícímu počtu onemocnění Covid-19 a ve snaze zamezit šíření epidemie bude od pondělí 29. listopadu upravena provozní doba budovy Městského úřadu, jak je patrné v grafice.

Provozní doba přepážkových pracovišť Odboru dopravy, Odboru správních činností a živnostenského úřadu bude pouze od pondělí do čtvrtka, služby budou poskytovány pouze předem objednaným klientům v systému Reservatic: https://bit.ly/rezervacni-kalendar-reservatic

Dovozy a technické změny vozidel (např. zápis LPG nebo obnova VIN) budou prováděny jen v pondělí a ve středu.

Jste-li v rezervačním systému již přihlášeni, nemusíte znovu vyplňovat nové přihlašovací údaje, rezervaci k novému úkonu provedete pomocí dosavadních přístupů.

Další informace a užitečné odkazy včetně Portálu občana, kde je možné vyřídit řadu úkonů elektronicky, naleznete na webu města.

Děkujeme, že upřednostníte vzdálený kontakt pomocí e-mailu a telefonu. Osobní schůzky jsou možné jedině po dohodě s konkrétním zaměstnancem města. V prostorách úřadu i nadále platí povinnost chránit dýchací cesty respirátorem, nanorouškou a před vstupem do budovy povinnost vydezinfikovat si ruce.

Děkujeme za pochopení a spolupráci.