Ocelový nosník, který je základem budované lávky přes Jizeru, byl instalován poslední červencový víkend. O měsíc později, poslední srpnový den, postoupila stavba lávky do další fáze - těleso lávky bylo vybetonováno.

Stěhování nosníku nabídlo dramatickou podívanou, kdy tařka padesát metrů dlouhým svařencem nad řekou pohyboval jeřáb. Dnešní betonáž měla ovšem také pozoruhodné momenty. Účastnilo se jí druhé největší mobilní čerpadlo na beton v republice, a to s šesti nápravami a dosahem až 58 metrů. Betonování totiž probíhalo v celé délce lávky z jednoho místa - z prostranství na straně u Kofoly. Ve výsledku bylo na mostovku spotřebováno 51 kubíků betonu.

Zaměstnanci stavební firmy BREX plánovali betonování zahájit v 7 hodin ráno, kvůli dešti a tvaru lávky však vyčkávali zhruba do 9 hodin, do chvíle, kdy déšť ustal. Pak už šla práce ráz na ráz a odpoledne bylo hotovo.