Komerční banka ukončila k 27. březnu provoz své mnichovohradišťské pobočky. Stalo se tak na základě chování klientů, kteří valnou většinou preferují komunikaci na dálku, například z pohodlí domova. Banka níže představuje své služby

 

Nová éra bankovnictví

Vývoj nového bankovního core systému v uplynulých třech letech přinesl mnoho změn: novou mobilní aplikaci KB+, nové internetové bankovnictví, nové služby pro klienty nabízející ještě lepší klientský zážitek a mnoho dalšího. Převod klientů (retailových a korporátních) do zcela nové propozice banky bude probíhat postupně do roku 2027.

Díky nové aplikaci KB+ klienti vše vyřeší jak na pár kliknutí v mobilu, tak na počítači. Komerční banka také postupně mění design svých poboček, kde klienty přivítá nejen nový vzhled, ale také otevřený přístup založený na individuálním přístupu, poradenství a finančním koučování.

Zároveň klientům poskytujeme i tzv. obsluhu na dálku. V praxi to znamená, že klientovi nabízíme jednoduché řešení - komplexní vzdálenou obsluhu jeho financí a poradenství prostřednictvím on-line schůzek, ať už po telefonu či prostřednictvím videohovoru.

Případně může klient využít i služby Kontaktního centra.

 

Sdílené bankomaty

V roce 2022 Komerční banka začala sdílet bankomatovou síť společně s MONETA Money Bank, klienti tak mohou vybírat hotovost ve sdílených bankomatech. V loňském roce se k této společné iniciativě přidala ještě Air Bank a UniCredit Bank. Více na www.sdilenybankomat.cz

 

Platební terminál pro podnikatele i v mobilu

Pro podnikatele v oblasti řešení hotovosti nabízíme platební terminál i platební terminál v mobilu. Klienti si ho mohou sjednat i bez návštěvy na pobočce. Zdarma jsou transakce až do objemu 50 000 Kč měsíčně v akci Česko platí kartou, zároveň je možnost propojení s pokladními a účetními systémy. Přijímání platebních karet podle statistik pomáhá zvýšit tržby až o 30 %. Také lze využít tzv. Cash Back. Jedná se o službu v obchodech, která nahrazuje výběry hotovosti z bankomatu. Při platbě kartou v obchodě je možné si současně vybrat peníze.

Nabízíme dvě varianty –⁠ platební terminál („krabička“, kterou mají obchodníci u pokladny / na pultu apod.) nebo přímo v aplikaci v chytrém mobilním telefonu (PayPhone).

 

Vklad hotovosti uzavřeným obalem pro podnikatele

Vkládáním hotovosti prostřednictvím uzavřeného obalu na účet vedený v KB si ušetříte čas strávený na pobočce. Tuto službu si podnikatelé mohou zřídit na nástupnické pobočce v Mladé Boleslavi.

Výhody uzavřeného obalu: rychlost (vklady zajišťuje pokladna s přednostní obsluhou), diskrétnost (peníze předáváte v uzavřeném obalu), flexibilita (vklady připíšeme na váš účet do 24 hodin).